ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ПОКАЗНИКІВ МІЦНОСТІ ВІЗКІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ВАГОНІВ З ЗАКІНЧЕНИМ ТЕРМІНОМ СЛУЖБИ

Ключові слова: візки, контрольні випробування, ресурс, технічне діагностування, запас міцності, оцінка ресурсу, міцність.

Анотація

В даний час значна кількість одиниць спеціалізованих вагонів колії 1520 мм в Україні має термін служби, який перевищує призначений заводом – виробником. У той же час багаторічний досвід діагностування та аналіз експлуатації візків цих вагонів спеціалізованими організаціями, показує, що їх технічний стан після тривалої експлуатації показує, що зазначений в технічних умовах призначений строк служби у більшості випадків далекий від граничного. Багато в чому це пов’язано, як з істотним запасом міцності, який закладений при проектуванні, так і з особливостями експлуатації конкретного типу вагонів. В роботі розглянуті питання з оцінки експлуатації таких вагонів на прикладі візка вагоповірочного вагона моделі 18-102, та візка пасажирського вагона моделі КВЗ-ЦНИИ який використовується у колійному господарстві для перевезення працівників. Середньодобовий пробіг таких вагонів на відсотків 60-70 менший за середньо експлуатаційні пробіги які закладені при розрахунку терміну служби призначеного заводом виробником. Виконано оцінку та описано методи визначення показників міцності рам візків спеціальних вагонів. Зроблено висновки за результатами проведеного аналізу з оцінки показників міцності візків спеціальних вагонів.

Посилання

REFERENCES

Fomin O.V. (2012). Development of a method for the introduction of various profiles as components of carrier systems of freight cars. Visnik Nacionalnogo tehnichnogo universitetu «HPI». Kharkiv. P. 29-33.

Kelrykh М., Fomin О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». № 6. Р. 64-67.

N. Gorbunov, R. Domin, M. Kovtanec, K. Kravchenko. (2016). The multifunctional energy efficient method of cohesion control in the "wheel-braking pad-rail" system, Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej – Transport. Międzynarodowej Konferencji Naukowej TRANSPORT XXI WIEKU. Arłamów. Р. 114–126. 4. Fomin O.V., Prokopenko P.M., Horbunov M.I. Sapronova S.U. (2017). Polipshennya nesuchoyi zdatnosti vahona-khopera dlya perevezennya zerna z metoyu pidvyshchennya oporu dynamichnym zusyllyam. Naukovyy zhurnal – Visnyk Skhidnoukrayinsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Volodymyra Dalya. Syeverodonetsʹk. № 5(235). Р. 88-99 [in Ukrainian].

Sapronova S, Tkachenko V., Kramar N., Voron’ko A. (2008). Regularities of shaping of a wheel profile as a result of deterioration of the rolling surface in exploitation. Transport Problems. International Scientific Journal. №3(4). Р. 47−57. 6. Fomin, O.V., Gostra A.V. (2015) Variations describe the structural designs of freight cars. Proceedings of the State Economic and Technological University of Transport, Ministry of Education and Science of Ukraine series Transport systems and technologies. Kyiv. № 26-27. Р.137-147.

Myamlin, S., Neduzha, L., Ten, O., & Shvets, A. (2010). Spatial Vibration of Cargo Cars in Computer Modelling with the Account of Their Inertia Properties. Mechanika. Proc. of 15th Intern. Conf. Р. 325-328.

Myamlin, S., Lunys, O., Neduzha, L., & Kyryl’chuk, O. (2017). Mathematical Modeling of Dynamic Loading of Cassette Bearings for Freight Cars. Тransport Means. Proc. of 21st Intern. Scientific Conf. Р. 973-976.

Moroz V.I. (2009). Mathematical notation of problem of optimizing design of open goods wagons by criterion of the minimum material capac-ity. Collection of scientifc papers. Kharkiv. Ukrainian State University of Railway Transport. № 111. Р. 121-131.

Kelrikh M. B., Moroz V. I. (2014). Strukturno-funktsionalne opysannia konstruktsii modulia kuzova suchasnykh universalnykh napivvahoniv. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu im. V. Dalia. №2 (210). Р. 94-103. [in Ukrainian].

Makarenko M. V. (2014). Comprehensive analysis of the economic impact of the life cycle of a modern gondola //Naukovo-praktychnyizhurnal «Zaliznychnyi transport Ukrainy». Kyiv. №. 5. С. 107.

Moroz, V.I. (2008). Vyznachennia perspektyvnykh napriamkiv udoskonalennia konstruktsii napivvahoniv vyrobnytstva DP «Ukrspetsvahon. Zbirnyk naukovykh prats Ukrainskoi Derzhavnoi Akademii Zaliznychnoho Transportu, Р. 72-81. [in Ukrainian].

Kelrykh М. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». № 6. Р. 64-67

Fomin, A. V. (2012). The determination of the perspective directions of designing of bearing systems in cargo wagon building. East European journal of advanced technologies. Kharkiv. № 3/7(57). Р. 32-35.

Fomin O.V. (2013). Teoretychni osnovy prohramnoho kompleksu vyznachennya ta vykorystannya matematychnykh modeley skladovykh vantazhnykh vahoniv. Naukovyy zhurnal «Visnyk Kremenchutsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Mykhayla Ostrohradsʹkoho». Kremenchuk. № 6(83). Р. 87-91. [in Ukrainian].

Fomin, O. V. (2015). Vprovadzhennya of cruglic pipes in NESC systems napowan W zabezpeceny razvaliny pokaznikiv. Тhe journal "Technology audit and production reserves". Kharkiv. № 4/1(24). Р. 83-89. [in Ukrainian].

Lovsʹka A. O. (2018). Modelyuvannya navantazhenosti konteynera-tsysterny pry perevezenni u skladi kombinovanoho poyizda na zaliznychnomu poromi. Visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu «KHPI». Seriya: Dynamika i mitsnistʹ mashyn. № 33. Р. 28 – 32. [in Ukrainian].

Lovsʹka A.O. (2018). Doslidzhennya mitsnosti nesuchoyi konstruktsiyi kuzova napivvahona pry perevezenni na zaliznychnomu poromi. Zb. nauk. pratsʹ. Kyiv. № 32, T. 1. Р.71 – 80. [in Ukrainian].

Опубліковано
2021-07-01
Розділ
Техніка і технології

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

1 2 > >>