РІВЕНЬ НЕБЕЗПЕКИ В КЕРОВАНІЙ БЕЗПЕЦІ АЕРОПОРТУ

Ключові слова: аеропорт, безпека, система управління, ймовірність, чутливість, небезпека .

Анотація

Функціональність авіаційного комплексу визначається якістю та безпекою. Це визначається взаємозв'язком між суб'єктами аеропорт – літак – повітряний простір. Безпечне управління та контроль в аеропорту – це спрямована дія незалежних факторів. Їх уособлення закладено в відчутті загальної безпеки, а також безпеки кожного учасника повітряного руху. Виконання етичних характеристик безпеки вимагає здійснення управління, щоб контроль рівня безпеки в аеропорту здійснювався у відповідній зоні безпеки. Побудова безпечного стану може бути досягнута, якщо обраний метод експериментальних досліджень щодо рівня безпеки достовірно відображатиме реальну помилку в управлінні повітряним транспортом. Правильність процедур контролю безпеки можна перевірити за допомогою моделювання та моделей, побудованих на фізичній основі. Основна мета статті полягає в тому, щоб показати один із способів ефективного виявлення помилок в управлінні органами контролю безпеки повітряного транспорту.

Посилання

REFERENCES

Madarász, L. (1984). Stochastické procesy a teória informácií. Alfa, Bratislava, 230 p.

Vavřín, P. (1983). Malá encyklopédie elektrotechniky: Automatizační technika. SNTL. Praha, 660 p.

Lazar, T., Bréda, R., Kurdel, P. (2011). Inštrumenty istenia letovej bezpečnosti. TU Košice, 232 p.

Zaremba, J., Kurdel,, P., Korba, P. (2019). Situational management of complex airport systems, 13 ročník medzinárodnej vedeckej konferencie: Bezpečné Slovensko a európska únia 2019, Košice, 14.-15.11.

Adamčík, F., Kurdel, P., Lazar, T., Madarasz, L. (2015). Veda a experiment v doktorandskom štúdiu, vysokoškolská učebnica, TUKE 90 p.

Kelemen, M., Lazar, T., Klecun, R. (2009). Ergatické systémy a bezpečnosť v letectve, Edukácia a inteligencia zručností v leteckej prevádzke, vysokoškolská učebnica. Liptovský Mikuláš: Akadémia ozbrojených síl generála M.R. Štefánika, 140 p. 7. Lazar, T., Madarasz, L., Gašpar, V. (2013). Procesná analýza odhadu efektívnosti identifikácie MPM s inteligentným riadením, Elfa, s.r.o. Košice, 160 p.

Kurdel, P. (2015). Vedecko-pedagogické aspekty experimentu a modelovania so zloţitými leteckými systémami [Habilitačná práca], Technická Univerzita v Košiciach, Letecká fakulta; Katedra avioniky. Košice: TUKE LF, 148 p.

Makarov, N,N. (2009) Sistemy obespečenija bezopasnosti funkcionirovanija elementov bortovogo ergatičeskogo komplexa v konture upravlenija letatelnogo apparata.Doctoral thesis. Uljanovsk 38 p.

Jadlovská A., Jadlovská S. (2013) Moderné metódy modelovaniaa riadenia nelineárnych systémov. Elfa, ISBN 978-80-8086-228-2, 67 p.

Turiak, M., Novák-Sedláčková, A., Novák, A. (2014). Portable electronic devices on board of airplanes and their safety impact, 14th International Conference on Transport Systems Telematics, Communications in Computer and Information Science, 471, pp. 29–37.

Drotárová, J., Kováčová, L., Kriţovský, S. (2019) Analysis of observation and preparation of selected target group for crisis situations, 19th International Multidisciplinary Scientific Geoconference, SGEM 2019, Volume 19(5.4), 33–40 pp.

Fedoseev V.V. (1999), Ekonomiko-matematičeskije metody. Moskva, Juniti, ISBN 5-238-00068-5. P.198.

Tomová, A. (2016). Are commercial revenues important to today's european air navigation service providers? Journal of Air Transport Management, 54, 80-87. doi:10.1016/j.jairtraman.2016.03.023.

Laplace, I., Kazda, A., Tomova, A., Badanik, B., Lenoir, N., Malavolti, E. (2009). FAST: Future airport strategies. Paper presented at the 8th Innovative Research Workshop and Exhibition, Proceedings, pp. 19-28.

Опубліковано
2021-07-05
Розділ
Організація перевезень і безпека транспорту