РЕМОНТ ЦЕМЕНТОВОЗІВ, ЗЕРНОВОЗІВ, МІНЕРАЛОВОЗІВ, ПІВВАГОНІВ В ЄДИНОМУ ГНУЧКОМУ АСИНХРОННОМУ ПОТОЦІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32703/2617-9040-2022-39-7

Ключові слова:

гнучкий асинхронний потік, капітальний ремонт, деповський ремонт, метод ремонту вагонів.

Анотація

Публікація актуалізує питання ремонту вагонів в умовах сучасності та висвітлює основні проблеми, пов’язані з методом організації роботи. Низьку продуктивність роботи пов’язану з застарілим обладнанням та зношеним рухомим складом, слабким навчанням задіяного персоналу. Робота містить основні положення зміни методу ремонту, прорахунку можливості завантаження виробних позиції, розрахунок програми ремонту вагонів, визначення кількості шляхів прямування вагонів, аналізом недоліків, пов’язаних з гнучким асинхронним потоком, розробкою рішень, що виникають при перевірці гнучкого потоку при комп’ютерних моделюваннях. Підсумовуючи, цей матеріал надає можливість для розгляду та розроблення проекту на базі Стрийського Вагоноремонтного заводу на гнучкий потік або його модифікації для підвищення ремонтних потужностей. У статті проведено розрахунки по часу ремонту вагонів за потоковим методом та з використанням гнучкого асинхронного полі канального методу ремонту, з наведених графіків видно різниться час простою між однаковими типами вагонів та виду ремонту за умови, що вагони взято з однаковим станом перед початком ремонтних робіт. З цих розрахунків можна зробити висновок, що потоковий метод ремонту вичерпав весь свій ресурсний потенціал, та надалі буде приносити затрати на оплату працівникам, обслуговування устаткування та інші витрати, пов’язані з виробництвом.

Посилання

REFERENCES

Antoshyn, N.K. (1914). O masterskikh podvizhnogo sostava zheleznykh dorog [About Workshops of Rolling Stock of Railways]. Vestnik obshchestva tekhologov – Bulletin of the Society of Technologists, 1, 25-27 [in Russian].

Nikulina, N.A. (2004). Povysheniye ekonomicheskoy efektivnosti raboty vagonnogo hozyaistva zheleznodorozhnogo transporta v usloviyakh yego reformirivaniya [Increasing the Economic Efficiency of the Work of the Carriage Facilities of Railway Transport in the Conditions of Its Reforming]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow [in Russian].

Malysheva, O.V. (2005). Ekonomicheskaya otsenka reservov povysheniya efektivnosti raboty vagonnykh depo v sovremennykh usloviyakh [Economic Assessment of Reserves for Increasing the Efficiency of Wagon Depots in Modern Conditions]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow [in Russian].

Bulinskiy, F. V., & Shyryaev, A.N. (2005). Teoriya sluchaynykh protsessov [Theory of Random Processes]. Moscow: FIZMATLIT [in Russian].

Vorotnikov, V.G., & Denisenko, A.A. (2007). Osnovnyye printsipy modelirovaniya protsessov funktsionirovaniya gibkikh proizvodstvennykh system vagonnykh depo [Basic Principles of Modeling the Processes of Functioning of Flexible Production Systems of Car Depots]. Proceedings from VIII nauchno-prakticheskoi konferentsii «Bezopasnost dvizheniya poesdov» – The Eighth Scientific and Practical. Conference «Train Traffic Safety». (p. 3). [in Russian].

Ivanov, А.О. (2009). Uluchshat tekhniko-ekonomicheskiye pokazateli zheleznodorozhnoy tekhniki [Improve the Technical and Economic Indicators of Railway Equipment]. Vagony i vagonnoye khozyaistvo – Wagons and Wagon Facilities, 2, 2-3 [in Russian].

Myamlin, V.V. (2014). Teoreticheskiye osnovy sozdaniya gibkikh potochnykh proizvodstv dlya remonta podvizhnogo sostsva [Theoretical Foundations for the Creation of Flexible In-Line Production for the Repair of Rolling Stock]. Doctor’s thesis. Dneproprtrovsk: “Standart-Servis” [in Russian].

Myamlin, V.V. (2014). Rozrobka konstruktsiy ta mashynobudivnykh tehnologiy stvorennya vantazhnykh vahoniv novoho pokolinnya [Development of Structures and Machine-Building Technologies for the Creation of New Generation of Freight Wagons]. Ukrayinski zaliznytsi – Ukrainian Railways. 10. 14-15 [in Ukrainian].

Normy prostoyu vantazhnykh vahoniv pry depovskomu remonti, tekhnichnomu obsluhovuvanni z vidcheplennyam ta pidhotovtsi do navantazhennya [Standby Norms of Freight Wagons During Depot Repairs, Maintenance with Detachment,and Lreparation for Operation]. (2005). Approved order of Ukrzaliznytsia from 14th June 2005. Кyiv: DP «KPKTBV» [in Ukrainian].

Razumilov, R.М. (2015) Problemy I reservy sistemy planovo-predupreditelnogo remonta putevoi tekhniki OAO «RZHD» [Problems and Reserves of the System of Planned and Preventive Repair of Track Equipment of Open Joint Stock Company «Russian Railways»]. Sovremennyye tekhnologiyi. Sistemnyi analiz. Modelirovaniye – Modern Technologies. System Analysis. Modeling, 4, 205–210 [in Russian].

Raikov, G.V., & Petrov, S.V. (2012). Nauchno-teoreticheskiye printsypy naznacheniya mezhremontmykh normativov vagonov [Scientific and Theoretical Principles of the Purpose of Maintenance Repairs of Wagons]. Vestnik VNIIZHT – Journal of RSRIRT, 4, 15-18 [in Russian].

Seredina, I.A. (1983). Remont I tekhnicheskoye obsluzhyvaniye gruzovykh vagonov [Repair and Maintenance of Freight Wagons]. Zheleznodorozhnyi transport v SSSR i za rubezhom – Rail Rransport in the USSR and Abroad, 14. 87-97. [in Russian].

Tartakovkiy, E.D. (1984). Nauchnyye osnovy I razrabotka potochnoi tekhnologii diagnistirovaniya I tekhnicheskogo obsluzhyvaniya teplovozov [Scientific Foundations and Development of In-Line Technology of Diagnosis and Maintenance of Diesel Locomotives]. Doctor’s thesis. Moscow [in Russian].

Tekhiko-ekonomicheskoye obosnovaniye stroitelstva zavoda po remontu refridzhiratornogo podvizhnogo sostava na stantsiyi Komrat v Moldavskoi SSR. Proekt N 6800 [Feasibility Study for the Construction of a Plant for the Repair of Refrigerated Rolling Stock at the Station Comrat in the Moldavian SSR. Project No. 6800]. (1981). Dnyeprepetrovsk: Dneprzheldorproekt [in Russian].

Melnychuk, V.O., Myamlin, S.V., Isopenko, I.P., & Myamlin, V.V. (2010). Udoskonalennya systemy tekhnichnoho obsluhovuvannya ta remontu vantazhnykh vahoniv [Improvement of the System of Technical Maintenance and Repair of Freight Cars]. Zbirnyk naukovykh prats – Collection of Scientific Works, 22, 101-108 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Orynyk, D. (2022). РЕМОНТ ЦЕМЕНТОВОЗІВ, ЗЕРНОВОЗІВ, МІНЕРАЛОВОЗІВ, ПІВВАГОНІВ В ЄДИНОМУ ГНУЧКОМУ АСИНХРОННОМУ ПОТОЦІ. Транспортні системи і технології, (39), 66–72. https://doi.org/10.32703/2617-9040-2022-39-7

Номер

Розділ

Техніка і технології