ВПЛИВ ПРОФІЛЮ КОЛЕСА ТА ТВЕРДОСТІ НА СТІЙКІСТЬ КОЛІЇ З РІЗНИМИ КОНСТРУКЦІЯМИ СКРІПЛЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32703/2617-9040-2022-39-1Ключові слова:
рейкова колія, стійкість руху, горизонтальні сили, поздовжні сили, проміжні скріплення.Анотація
Виконані експериментальні дослідження щодо встановлення технічних параметрів проміжних рейкових скріплень щодо забезпечення поздовжньої стійкості рейкових ниток, встановлення технічних параметрів проміжних рейкових скріплень щодо забезпечення поздовжньої стійкості рейкових ниток. Проаналізовані дослідження впливу технічних характеристик твердості при взаємодії рейки та колеса і їхнього впливу на рівень поздовжніх сил взаємодії між елементами колії та коліс рухомого складу в експлуатації на залізницях України. Після початку експлуатації колісних пар з збільшеним значенням твердості порушилося оптимальне співвідношення твердості рейкової і колісної сталі. З різних джерел щодо взаємодії рейки та колеса відомо, що кращу зносостійкість в парі тертя виявляють метали з приблизно однаковою твердістю. На основі отриманих даних виконані розрахунки та проведений їхній аналіз з розробкою рекомендацій щодо подальшої експлуатації.
Посилання
REFERENCES
Danilenko E.I. (2010). Zalipnychna koliy [Railway track] Kyiv: Inpress [in Ukrainian].
Danilenko E.I., Yakovlev V.O., & Orlovsky A.M., (2006). Instrykciy z ylahtyvanny ta utymanny kolii zaliznyc Ukraine [Instruction on arrangement and maintenance of the railway track of Ukraine CP-0138] Kyiv: Transport [in Ukrainian].
Slobodyanyuk M., & Gorobchenko O. (2020). Structural analysis of territorial transport systems based on classification methods - Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 1 No. 4 (103), 23–32. [in Ukrainian]. Retrieved from https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.194158 [in Ukrainian].
Danilenko E.I. (2012). Pruscorenyu ta chvydkisnyu ruh pasagyrskyh poizdiv potrebye novyhracionalnyh parametriv vzaemodiychoy paru «koleso-reyka» [Accelerated and high-speed movement of passenger trains requires new rational parameters of the interacting pair "wheel-rail"]. Zaliznychnyu transport Ukrainy – Railway transport of Ukraine, 5, 7-14 [in Ukrainian].
Venediktov A.Z. (2013). Bezkontaktnyu control parametrov kolesnyx par [Contactless control of wheelset parameters]. Retrieved from http://www.css-rzd.ru/zdm/10-2004/04122-1.htm [in Russian].
Gavrilyuk V.I., & Goncharov K.V. (2006). Vumiryavalni sustemy na transporti [Vimiruvalny systems on transport] Zaliznychnyu transport Ukrainy – Railway transport of Ukraine, 4, 28-30 [in Ukrainian].
Ozenka sustem izmerenuay koles, Geleznye dorogi mira – Railways of the world, 11,41-44. [in Russian].
Lazernyu profilometr poverhnosti kataniya kolesnyh par [Laser profilometer of the rolling surface of wheelsets] Retrieved from https://riftek.com/ru/products/~show/equipment/railway-devices/railway-wheel-profile-gauge-ikp [in Ukrainian].
Demchenko V.O. (2014). Vpluv profile kolisnogo bandagy na sulovy vzaemodiu z reukovou kolieu [Influence of a profile of a wheel bandage on force interaction with a rail track]: dis. … Candidate’s thesis : Kyiv: DUIT [in Ukrainian].
Demchenko V.O., & Demchenko O.V. (2021). Вплив співвідношення твердості на технічні характеристики взаємодії пари «колесо-рейка» Vplyv spivvidnohenny tverdosti na tehnichni xarakterustuku paru «koleso-reyka» [Influence of hardness ratio on technical characteristics of wheel-rail interaction]. Aktualnie yauchnie issledovaniya v sovremennom nauchnom mire – Actual scientific research in the modern scientific world, 7, 150-150 [in Ukrainian].
Bunkova, T.G. (2011). Ob optimalnom sootnohenii tverdosti tselnokatanogo kolesa gruzovogo vagona i geleznodorognogo relsa [On the optimal ratio of the hardness of a solid-rolled wheel of a freight car and a railroad rail]. Naychno-texnicheskiy vestnik Povolgya – Scientific and technical bulletin of the Volga region, 4, 86-90 [in Russian].
Kolisni paru vantagnux vagoniv pravula texnichnogo obslugovyvannya [Wheelsets of freight cars maintenance rules]. (2015). DSTU ISO 6001-2015 Kyiv: [in Ukrainian].
Demchenko V.O. (2014). Profile kolisnogo bandagy na sulovy vzaemodiu z reukovou kolieu [Influence of a profile of a wheel bandage on force interaction with a rail track]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: DUIT [in Ukrainian].
Demchenko V.O., & Demchenko O.V. (2018). Eksperementalni doslidgennya pozdovgnoistiykosti reykovix plitey z riznumu konstrukciyamu reikovuh skriplen [Experimental studies of the longitudinal stability of rail slabs with different designs of rail fasteners] Aktualnie yauchnie issledovaniya v sovremennom nauchnom mire – Actual scientific research in the modern scientific world, 5, 70-79 [in Ukrainian].
Markov, D.P. (1995). Povihenie tverdosti koles podvignogo sostava [Increasing the hardness of the wheels of rolling stock]. Vestnik VNIIGTa – VNIIZHT newspaper, 3, 10-17 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ліцензійні умови: Це стаття з відкритим доступом, поширювана за умовами Ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє необмежено використовувати, розповсюджувати та відтворювати на будь-якому носії за умови представлення автора та джерела оригіналу.