МОДЕЛЬ ТА МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РУХОМОГО СКЛАДУ РЕЙКОВОГО ТРАНСПОРТУ

Ключові слова: метод діагностики, модель, декомпозиція, системний аналіз, система, виробничо-технологічний потенціал.

Анотація

У статті розглянуто проблеми управління ефективності використання виробничо-
технологічного потенціалу рухомого складу рейкового транспорту. Досліджено, що для вдосконалення ефективності функціонування необхідно комплексне вирішення множини задач, при раціональному використанні трудових, матеріальних та трудових ресурсів.
Розглянуто комплекс множини задач, які спрямовані на покращення та забезпечення визначено рівня ефективності функціонування об’єктів і систем рейкового транспорту.
Досліджено, що для досягнення необхідного рівня ефективності функціонування рухомого складу потрібно вдосконалити процес управління за допомогою системної модель множини задач ефективності використання виробничо-технологічного потенціалу роботи рейкового транспорту. У результаті вирішення поставленої проблеми було запропоновано математичну модель множини задач, яка стала основою для побудови системної моделі множини задач. При побудові системної моделі використовували метод декомпозиції та програмне забезпечення AllFusion Process Modeler.
В роботі розглянуто задачу щодо забезпечення необхідного рівня ефективності використання виробничо-технологічного потенціалу рухомого складу рейкового транспорту та запропоновані шляхи її вирішення. Також наведено комплексний розгляд об’єктів, систем і процесів, який передбачає їх ідентифікацію, що забезпечує формалізований опис. На основі чого було запропоновано модель та метод діагностики, що відкривають можливість взаємодії управління підсистемою діагностики та планування роботи об’єктів і систем рухомого складу на основі фактичного технічного стану. Вирішення таким шляхом дозволить підвищити показники основних аспектів виробничо-технологічного потенціал, що є метою даної роботи.

Посилання

REFERENCES

Kulayev, Y.U. (2001). Metody ekonomicheskoy otsenki investitsionnykh proyektov na transporte. Ucheb.-metod. Posobiye. Kiev:Transport Ukrainy, 128 p. [in Ukrainian].

Blokhin, L.M., & Burichenko, M.Yu. (2003). Statychna dynamiky system upravlinnya [Static dynamics of control systems]. Kyiv: National Aviation University [in Ukrainian].

Levkovets, P.R., Gedz, Y.M., & Kanarchuk, O.V. (2002). Systemna efektyvnistʹ na transporti. Metody, modeli i

statehiyi [Static dynamics of control systems]. Kyiv: National transport University [in Ukrainian].

Gorbachev, P.F., & Dmitriev, I.A. (2002). Osnovy teorii transportnykh sistem [undamentals of the theory of transport systems]. Kharkiv: KhNADU [in Russian].

Kulbovskyi, I., Holub, H., Melenchuk, V., & Chmyr, V. (2021). Development of a system model of technical operation management intransport infrastructure projects. Transport systems and technologies, (37), 196-203. https://doi.org/10.32703/2617-9040-2021-37-19.

Shchabelska, I. (2012). Otsinka stalosti y efektyvnosti investytsiynoho proektu, Upravlinnya rozvytkom 2: 23-26 [in Ukrainian].

Bushuyev, S.D., Bushuyeva, N.S., Babayev, I.A., Yakovenko V.B., et al. (2010). Kreativnyye tekhnologii upravleniya

proyektami i programmami [Creative technologies for project and program management]. Kiev: Summit-Book [in Russian].

Holub, H., Kulbovskyi, I., Skliarenko, I., Bambura, O., & Tkachuk, M. (2019). Research of methods for identification of emergency modes of power supply system in transport infrastructure projects. Technology Audit and Production Reserves, 5(2(49), 34–36. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.182830

Kulbovskyi I., Sapronova, S., Holub, H., Tkachenko, V., & Musorina, M. (2019). Modeling of Management Strategies for Manufacturing Technological Processes in Metro Power Supply Projects. TRANSBALTICA 2021: TRANSBALTICA XI: Transportation Science and Technology, 211-219.

Babayev, V.M. Upravlinnya proektamy: Navchalʹnyy posibnyk dlya studentiv spetsialʹnosti «Upravlinnya proektamy» [Project Management: Textbook for students majoring in «Project Management»]. Kharkiv: KNAMG [in Ukrainian]. 11. F. Gustafsson. 2010. Particle filter theory and practice with positioning applications. IEEE. Aerospace and Electronic Systems Magazine 25 (7): 53–82.

Vasylevsʹka, A. (2012). Upravlinnya proektamy pidpryyemstva iz vykorystannyam informatsiynykh tekhnolohiy [Project management of the enterprise with the use of information technologies]. Visnyk KNTEU - Bulletin KNTEU, 1, 99-

[in Ukrainian].

Khoroshev N.I., Kazantsev V.P. (2015) Management Support of Electroengineering Equipment Servicing Based on the Actual Technical Condition. Automation and Remote Control, 76 (6):1058 – 1069.

Shtovba S.D., Pankevich O.D., Nagorna A.V. (2015). Analyzing the Criteria for Fuzzy Classifier Learning. Automatic Control and Computer Sciences, 49 (3):123 – 132

Petrochenkov A.B. (2012). Regarding Life-Cycle Management of Electrotechnical Complexes in Oil Production. Russian Electrical Engineering, 83 (11): 621 – 627

Eltyshev D.K. (2015). Intellectualization of Diagnostics of Electric Machinery. Informatika i sistemy upravleniia,

(1): 72 – 82. 17. Eltyshev D.K. (2015). Expert statistical method for estimating the lectrical equipment operability. Sistemy. Metody. Tekhnologу. 28 (4): 79 – 85.

Опубліковано
2021-12-20
Як цитувати
Розділ
Математичне моделювання

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##